KEGYETLEN ÜGYFÉLKEZELÉSNapindító Tanácsadó Videó - Plusz

Nem panasz, személyes tapasztalat. Egy kedves, személyes levelet küldtem egy nagy cégnek, akinek az ügyfele lehettem volna.

Kapta egy többedik automata választ. Nem volt kedves. Viszont tényszerű, érzelem mentes és gépies…

Miért? Vagy mert túlságosan "kockák", vagy mert egy automata rendszerrel le akarják tudni az ügyfélkezelést…

Vajon ez a jövő? Vagy marad idő és energia arra, hogy barátságosan kommunikáljunk egymással?

Talán túlságosan romantikus és álmodozó vagyok… de én hiszem, hogy a jövőben is lesz időnk egymásra…

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete

A konkrét tanácsokért iratkozz fel a tanácsadó videó sorozatra, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA