MINDENT AZ ÜGYFELEKÉRT - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete

Amikor vásárlóként járom az üzleteket, sokszor tapasztalom azt magamon, hogy igyekszem az eladók, az ott dolgozók kedvében járni, kedvesnek lenni velük, hogy abba az állapotba hozzam, vagy abban tartsam őket ahol szívesen segítenek nekem.

Bevallom furcsa, kettős érzés ez, mert egyik oldalról tudom, hogy ennek a segítségnek feltétel nélkülinek kellene lennie, másrészt sokszor érzem az a küzdelmet, amit az illető legbelül vív…

Hogy legszívesebben ott sem lenne, nem beszélgetne és ha lehetne olykor jól beszóljon, kioktassa a vásárlókat…

Az egyik a dolog szakmai, a másik az emberi oldala…

Nem akarok itt most mélyebb elemzést csinálni, de a munkaadónak fel kell tudnia ismerni, ha egy alkalmazott alkalmatlan az ügyfelekkel való munkára, mert egyszerűen gyűlöli az embereket.

És jó az is, ha ezt az ember ezt már eleve felismeri magában, és úgy próbál munkahelyet találni…

Mert csak az képes megtenni MINDENT AZ ÜGYFELEKÉRT, aki kedveli őket.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.

A konkrét tanácsokért kérd a tanácsadó videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.

A Videó Tanácsadás díja: 12.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 120.000.- Ft + ÁFA/év.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA