AZ EURONICS (és McDonald's) SZTORI - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete


Bizony a FALCON AKADÉMI videók egy kicsit érzékennyé tettek. Olyannyira ézékennyé tettek, hogy nehezen viselem, ha egy vállalkozás alkalmazottai azt érzékeltetik velem, hogy "kívül tágasabb". 

Történt, hogy a Siófoki TESCO-ban nemrég nyílt EURONICS üzlet egyik alkalmazottja szólt rám, szó szerint, hogy a "kocsit hagyjam kint".

Így aztán úgy döntöttem, hogy nem nézelődök az amúgy üres, vásárlóktól mentes üzletben.

Majd ma hasonló módon jártam a Siófoki McDonalds-ban, amikor is félre állítottak a drive-ban, hogy éppen töltik az üdítő automatát, hogy várjak. Természetesen vártam. Elkezdjük a falatozást, amikor látom, hogy kifelejtették a külön megvásárolt szívószálat.

Nosza, futok be, kérek, adják… kérek egy csomagoló papírt is, hogy a dobozban felszolgált BigMac-et beletegyem, ne csorgassam magamra, kérdezik, "miért kell nekem az…", kezdett elfogyni a türelmem… vissza az autóban a megszerzett termékekkel, gyorsan akartam végezni a már kihűlő félben lévő szendvicsemmel.

Mire az utolsó falathoz érek, megjelenik az egyik munkatárs, hogy ugyan álljak már el, ne foglaljam az ideiglenes helyet (mellettem még két szabad ideiglenes parkoló)…

Nem is folytatom…

És csak most kezdődik a nyár…

Vendég alig, a vállalkozók panaszkodnak…

Ugyanakkor az alkalmazottak…

Nos mindkét esetre lett volna javaslatom, hogy mit lehetne tenni…

Az EURONICS-bab simán lehetne csinálni egy bevásárló kocsi parkolót a vevőknek. Bőven van hely.

A McDonald's-ban lehetett volna a rossz kiszolgálásért cserébe felajánlani valamit…

De hát ilyenkor nem vagyok tanácsadó, csak egy egyszerű vásárló…

Nyilván nem nagy veszteség, de mindkét üzletet igyekszem ezentúl elkerülni…

És minderről a tulajdonosok, akik a vérüket adják az üzleti sikerért valószínűleg mit sem tudnak. Mert feltételezem, hogy nem én vagyok az egyetlen.

Szóval ezentúl inkább Burger King… és a kedvenc műszaki áruházam, a Műszaki Pont Siófok…

Építs te is Márkát vagy legyél te a Márka!

Hogyan?

Kérj további információt messengeren tőlem most!

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses FALCON BRANDING AKADÉMIA videósorozat nyilvános melléklete.

Kérd a videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.

A FALCON BRANDING AKADÉMIA V
havi díja: 12.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 120.000.- Ft + ÁFA/év.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA