ELADNI A… - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete


Eladni… El és Ad a szó származása és a szótár szerinti jelentése: Árut valaki másnak pénzért cserébe átad.

Ha több a pénz mint a kívánt áru, akkor áruhiányról, ha a pénz kevesebb és a kívánt áru a kevesebb, akkor hiányról beszélhetünk.

De mi van akkor, ha van pénz is, és áru is, az emberek mégsem vásárolják?

Nos itt jön képbe a Márkaépítés, ami a három fő eszközével a PR-al, a Marketinggel és az Értékesítéssel eléri, hogy az emberek megvegyék az átut.

Csak ennyi?

Igen.

Sokan mondhatják, hogy ez nem így van. A jobb áru győz!

Nos, érdemes megvizsgálni az üdítő és energiaital piacot vagy az élelmiszer piacot. Vajon az emberek többsége a jobbat veszi vagy a szerintük jobbat?

Mert azt bizony a Márkaépítés a PR-ral, a Marketinggel és az Értékesítéssel alakítja ki.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses FALCON BRANDING AKADÉMIA videósorozat nyilvános melléklete.

Kérd a videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.

A FALCON BRANDING AKADÉMIA
havi díja: 12.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 120.000.- Ft + ÁFA/év.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA