ELADNI A… - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete
Eladni… El és Ad a szó származása és a szótár szerinti jelentése: Árut valaki másnak pénzért cserébe átad.
Ha több a pénz mint a kívánt áru, akkor áruhiányról, ha a pénz kevesebb és a kívánt áru a kevesebb, akkor hiányról beszélhetünk.
De mi van akkor, ha van pénz is, és áru is, az emberek mégsem vásárolják?
Nos itt jön képbe a Márkaépítés, ami a három fő eszközével a PR-al, a Marketinggel és az Értékesítéssel eléri, hogy az emberek megvegyék az átut.
Csak ennyi?
Igen.
Sokan mondhatják, hogy ez nem így van. A jobb áru győz!
Nos, érdemes megvizsgálni az üdítő és energiaital piacot vagy az élelmiszer piacot. Vajon az emberek többsége a jobbat veszi vagy a szerintük jobbat?
Mert azt bizony a Márkaépítés a PR-ral, a Marketinggel és az Értékesítéssel alakítja ki.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás
A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses FALCON BRANDING AKADÉMIA videósorozat nyilvános melléklete.
Kérd a videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.
A FALCON BRANDING AKADÉMIA
havi díja: 12.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 120.000.- Ft + ÁFA/év.