MIÉRT A BRANDING A KIRÁLY?
Ahogy ígértem ma elárulom, hogy a tanácsadásokon belül milyen területekkel is foglalkozunk.
Mindezt megelőzve fontos, hogy elmondjam, hogy a brandinghez mi tartozik hozzá és miért.
Ide tartozik gyakorlatilag minden egyes terület, amelyik befolyással van arra, hogy az emberek mit gondolnak az adott cégről, termékről, emberről vagy márkáról. Mind a branding, másnéven a márkaépítés fennhatósága alá tartozik. Miért?
Mert a branding felelős azért, hogy az emberekben milyen kép alakul ki az adott cégről.
És ez bizony gyakorlatilag mindent befolyásol.
A tanácsadások tartalmi részében abból a nézőpontból vizsgáljuk a dolgokat, és állítunk össze konkrét lépéseket, ami azt célozza, hogy a cégről, a termékről vagy akár magáról az egyes emberről olyan vélemény alakuljon ki, ami a maximális mértékben támogatja a hosszútávú sikert és a hatékony értékesítést.
Mivel partnereink nagyon sok különböző területen tevékenykednek, így nagyon széles skálán helyezkednek el azok a megoldások, amiket kidolgozunk.
Teljesen más stratégiára van szüksége annak, aki a szórakoztató iparban tevékenykedik és teljesen más annak, aki a turizmus területén építi a márkáját.
De egy dolog az összesben azonos, mégpedig az, hogy a brandingnek, a márkaépítésnek felelősséget kell vállalnia a cég összes tevékenységéért, hogy elérje hogy mindegyik egyenként jó véleményt alakítson ki a közönség tagjaiban.
És ezért a PR-nak, a Közönség Kapcsolatoknak, a Marketingnek és az Értékesítésnek is a Branding a főnöke.
És mindezen területek számára dolgozunk ki módszereket a tanácsadások fő részében.
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó és tréner
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram