FRISS TÁL!
Namost a Márkaépítés területén a PR, a marketing és a reklám mind fontos, de más-más szerepük van. A reklám elad, a marketing stratégiát épít, a PR pedig a hitelességet erősíti. Ha nincs elég PR, a marketing sem ér sokat, mert a közönség nem bízik a márkában.
Képzeld el, hogy van egy „FrissTál” nevű éttermed. Posztolsz szép képeket és futtatod a hirdetéseket, de ha az emberek nem tudják, milyen friss alapanyagokból dolgozol, nem fognak bízni az éttermedben. A PR az, ami ezt a bizalmat megteremti, például cikkekkel vagy vendégvéleményekkel. Ha nincs PR, a marketing kevésbé lesz hatásos.
Ha tanácsra nézőpontra vagy tartalomgyártásra van szükséged a márkád építéséhez, írj erre az email címre: info@lazarcsaba.hu
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás