TikTok, INSTAGRAM REELS VAGY YOUTUBE SHORTS? MELYIK MOST A NYERŐ?
Nézzük meg a számokat!
Egy 2024-es tanulmány szerint a TikTok videók átlagosan 18 173 megtekintést érnek el, az Instagram Reels 16 152-t. A YouTube Shorts kicsit lemarad, 646 megtekintéssel.
Ha a feliratkozást nézzük, akkor a YouTube Shorts vezet 5,91%-kal, szorosan követi a TikTok 5,75%-kal, majd az Instagram Reels 5,53%-kal.
Mit jelent ez? Ha a nézettség a cél, a TikTok és az Instagram Reelst ajánlom. Ha pedig a közönséged aktív részvétele a fontos, a YouTube Shorts lehet a nyerő.
De a siker kulcsa továbbra is a kreativitás és a kitartás, amiben a Tartalomkészítés Programunk lehet a megoldás a szàmodra.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás