ÁPRILIS 5-ÉN INDUL A FALCON BRANDING AKADÉMIA VR - VIRTUÁLIS VALÓSÁG MÁRKAÉPÍTÉS MŰHELY!
Na ennek hogyan kezdjek neki…
Bátor leszek, és írom őszintén, és ez nem áprilisi tréfa. Ahogy kedves barátom, és partnerünk ma reggel a Napindító Videóra válaszul fogalmazott: "Az Oculus Questet (virtuális szemüveget) miután kipróbáltuk kislányommal, én is azt gondoltam, hogy megérkezett a jövő, de szó szerint."
És bevallom nekem is ez volt a gondolatom. Hamarosan piacon van az Apple saját szemüvege, minden iPhone-hoz, és higgyétek el, hogy a Facebook Metaverzum is nagyon közel van.
S ezen eszközök széleskörű használatát a nyakunkon lévő közel 1.000 Ft-os benzinár, durva gázár emelkedés és infláció még közelebb hozza.
S azok a vállalkozások, akik nem lesznek készen a virtuális terük felépítésével, és nem fognak benne otthonosan mozogni brutális veszteségeket szenvedhetnek el. Főleg, ha a versenytársak ezt megteszik.
És a nagyok bizony már ott vannak, szinte egytől egyig…
Gyorsan most ennyit, felkészülni, vigyázz kész, rajt! A FALCON BRANDING AKADÉMIA VR - VIRTUÁLIS VALÓSÁG MÁRKAÉPÍTÉS MŰHELY ÁPRILIS 5-ÉN INDUL!
Barátotok:
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista