ÁPRILIS 5-ÉN INDUL A FALCON BRANDING AKADÉMIA VR - VIRTUÁLIS VALÓSÁG MÁRKAÉPÍTÉS MŰHELY!


Na ennek hogyan kezdjek neki…

Bátor leszek, és írom őszintén, és ez nem áprilisi tréfa. Ahogy kedves barátom, és partnerünk ma reggel a Napindító Videóra válaszul fogalmazott: "Az Oculus Questet (virtuális szemüveget)  miután kipróbáltuk kislányommal, én is azt gondoltam, hogy megérkezett a jövő, de szó szerint."

És bevallom nekem is ez volt a gondolatom. Hamarosan piacon van az Apple saját szemüvege, minden iPhone-hoz, és higgyétek el, hogy a Facebook Metaverzum is nagyon közel van.

S ezen eszközök széleskörű használatát a nyakunkon lévő közel 1.000 Ft-os benzinár, durva gázár emelkedés és infláció még közelebb hozza.

S azok a vállalkozások, akik nem lesznek készen a virtuális terük felépítésével, és nem fognak benne otthonosan mozogni brutális veszteségeket szenvedhetnek el. Főleg, ha a versenytársak ezt megteszik.

És a nagyok bizony már ott vannak, szinte egytől egyig…

Gyorsan most ennyit, felkészülni, vigyázz kész, rajt! A FALCON BRANDING AKADÉMIA VR - VIRTUÁLIS VALÓSÁG MÁRKAÉPÍTÉS MŰHELY ÁPRILIS 5-ÉN INDUL!

Barátotok:

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA