TUDATOS ÉS ÖNTUDATLAN MÁRKAÉPÍTÉS


Láthatjuk, ahogy a nagy nyugati-és keleti márkák a róluk kialakult kép részévé teszik az álláspontjukat különböző politikai eseményekkel, személyekkel kapcsolatban.

S ugyanazt sokszor megteszik a kis cégek is. Vezetőjük, munkatársaik magánbeszélgetésekben és nyilvánosan, a közösségi médiában történő állásfoglalással.

Érdemes a kis-, és középvállalkozások vezetőinek végiggondolni ezeket a lépéseket és dönteni arról, hogy megéri-e vállalni a kockázatot, vagy politikamentessé nyilvánítani a vállalkozást.


Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA