KIKNEK ÉRDEMES BESZÁLLNI A BLACK FRIDAY AKCIÓKBA?


És igen, nem mindenkinek javasolnám a részvételt.

Viszont azoknak a vállalkozásoknak érdemes Black Friday leárazást szervezni, akik fogyasztási cikkeket vagy divattermékeket kínálnak, mivel ezek a termékek népszerűek ezen a vásárlási ünnepen.

Aztán az online szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak is érdemes fontolóra venniük a Black Friday akciókat, hiszen a digitális termékek és szolgáltatások is vonzó lehetőséget jelentenek a vásárlók számára.

És akkor ott vannak azok a vállalkozások, amelyek évszakhoz kötött termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak (pl. téli sporteszközök), talán inkább a szezonális leárazásokat választhatják, és nem feltétlenül a Black Fridayt.

De ott vannak a különféle szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások, például jogi vagy tanácsadási szolgáltatásokat nyújtók, akiknek lehet, hogy más marketingstratégiákat kell alkalmazniuk, mivel ezek kevésbé kapcsolódnak a tipikus vásárlási szokásokhoz.

A helyi kisvállalkozásoknak is érdemes részt venniük a Black Friday eseményeiben, mivel ez lehetőséget teremt arra, hogy helyi közösségeiket bevonják és támogassák.
Érdekes lehet még azoknak a vállalkozásoknak, amelyek prémium termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak, érdemes elgondolkodniuk az exkluzív ajánlatokon vagy csomagokon, hogy kiemelkedjenek a tömegből.

Összefoglalva minden vállalkozásnak érdemes alaposan megfontolnia, hogy a Black Friday valóban illeszkedik-e az üzleti modelljéhez, és ha igen, hogyan állíthatnak össze vonzó, ügyfélcentrikus ajánlatokat.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA