AZ APPLE VISION PRO-JA RENGETEG EMBERT “KIAKASZT

Fotó: Falcon Branding Fotó és Videó Stúdió

Sokan gondolják, hogy a VR szemüveggel egy új világba lépnek. De miért osztja meg ennyire az embereket ez a kis kütyü? Hadd magyarázzam el.

A VR szemüvegek nemcsak eszközök, hanem igazi élmények. Képesek a valóságot egy virtuális térbe varázsolni, és ezért válnak ennyire népszerűvé. De nem mindenki rajong érte, hogy egy eszközön keresztül tapasztalja meg a dolgokat.

De hát az új dolgok már csak ilyenek. Megosztóak.

Most, ha a márkaépítés szakértőjeként nézem, akkor a VR szemüvegek azt mutatják, hogy egy jó márka nem csak több pénzt hozhat, de vitákat is kiválthat.

Addig amíg a Meta Oculus Quest készüléke volt a vezető - ami nekem is van -, addig nem volt semmi gond.

Ám amikor az Apple jött ki a sajátjával a Vision Pro-val, szinte azonnal robbant a bomba! És a vásárlást tekintve pozitív irányba.

Ezért azt mondom, hogy bízd ránk a márkaépítés folyamatát!

A Falcon Branding Akadémia 14 éves tudásával segít szakértő módon kezelni a közösségi média tartalmaidat. Bízz meg bennünk, és együtt építsük fel azokat a kulcsokat, amik a sikeres márkádat!

Márkaépítés tanácsokért keress privát üzenetben.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA