AZ APPLE VISION PRO-JA RENGETEG EMBERT “KIAKASZT
Fotó: Falcon Branding Fotó és Videó Stúdió
Sokan gondolják, hogy a VR szemüveggel egy új világba lépnek. De miért osztja meg ennyire az embereket ez a kis kütyü? Hadd magyarázzam el.
A VR szemüvegek nemcsak eszközök, hanem igazi élmények. Képesek a valóságot egy virtuális térbe varázsolni, és ezért válnak ennyire népszerűvé. De nem mindenki rajong érte, hogy egy eszközön keresztül tapasztalja meg a dolgokat.
De hát az új dolgok már csak ilyenek. Megosztóak.
Most, ha a márkaépítés szakértőjeként nézem, akkor a VR szemüvegek azt mutatják, hogy egy jó márka nem csak több pénzt hozhat, de vitákat is kiválthat.
Addig amíg a Meta Oculus Quest készüléke volt a vezető - ami nekem is van -, addig nem volt semmi gond.
Ám amikor az Apple jött ki a sajátjával a Vision Pro-val, szinte azonnal robbant a bomba! És a vásárlást tekintve pozitív irányba.
Ezért azt mondom, hogy bízd ránk a márkaépítés folyamatát!
A Falcon Branding Akadémia 14 éves tudásával segít szakértő módon kezelni a közösségi média tartalmaidat. Bízz meg bennünk, és együtt építsük fel azokat a kulcsokat, amik a sikeres márkádat!
Márkaépítés tanácsokért keress privát üzenetben.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás