EGY KEDVES KÖSZÖNŐ ÜZENETET KAPTUNK


Nemrég kaptam egy nagyon kedves üzenetet az egyik VIP ügyfelünktől, Dávid Vinkovich -tól a Crystal Spas tulajdonosától, amit szeretnék most megosztani veletek:

"Szia, megírtam a tartalmakat, és azt kezdem érezni hogy egyre jobbakat írok. Talán már mondtam hogy vagy 20 éve az egyik vezető marketing tanácsadó cég ügyfele voltam, az első webáruházam szövegét annak vezetője írta több személyes egyeztetést követően.

Azóta követtem őket. Szinte minden rendezvényükre elmentem, és még a csúcs programjukat is végigcsináltam. Már 20 éve tudom hogy szakértőként kell pozícionáljam magam, de nem sikerült megvalósítanom.

Mi kevesebb mint egy éve dolgozunk együtt és úgy érzem hogy szakértőként keresnek az ügyfelek, illetve a folyamatos tartalmakat, ha nem dolgoznánk együtt biztos hogy nem csinálnám.

Mindig akad fontosabb dolgom.

De most ez nem így van. A mai rohanó napomba is beiktattam 10 percet hogy megírjam a tartalmakat amik jövő héten kimennek.

Csak szerettem volna megköszönni.

Vinkovich Dávid
Crystal Spas"

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA