10 ÉVES AZ ÚJ KÍNAI SELYEMÚT!


Igen, már 10 éves az a kínai terjeszkedési program, amit a kínaiak BRI-nek, Új Selyemút-nak, angolul One Belt One Road, OBOR vagy The Belt and Road Initiative-nak hívnak.

Nagyon sok nemzetközi fejlesztési programjukat sorolják be a kínaiak a BRI márka alá, ami gyakorlatilag a kínai gazdasági terjeszkedés védjegye.

Érdekes módon maga a BRI egy olyan brand, aminek nincs központja, irodája, nem bejegyzett, hanem csak összefoglaló neve annak az elképzelésnek, hogy a világ egy Kína által szervezett és koordinált kereskedelmi-, gazdasági- és kultúrális hálózatként működik.

Szervezd ki a Márka-kommunikációdat! Keress privát üzenetben!

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA