A MOBILFOX BOTRÁNY...
néhány tanulsága… számomra… Évekkel ezelőtt csodálva néztem a mobiltokokat gyártó cég zseniális alapítójáról, az akkor még 19 éves tulajdonosáról készült videót...
Aztán ránéztem a márkára most három év múlva, és igazi trash botrányokat generáló videókkal találkoztam, amit egy lehengerlő stílusú influenszerrel készíttettek.
Természetesen le a kalappal a mára 4 milliárd forgalmat generáló vállalkozás előtt, de a tanulság akkor is ott van számomra. Több is.
Az egyik, hogy hogyan tud egy külső influenszer egy idő után durván rátelepedni egy márkára, másrészt, hogy a jövő, most induló márkái milyen szinten képesek elhagyni az eddig megszokott konzervatív vonalat…
Kicsit olyan érzésem van, mintha a Blade Runner, a Szárnyas fejvadász című film kezdene valósággá válni.
Márkaépítés tanácsokért keress privát üzenetben.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás