A MÁRKA NEM AZ, AMIT MONDASZ – HANEM, AMIT AZ EMBEREK GONDOLNAK


Az igazság az, hogy sokan azt hiszik, hogy a márka az a logó, a név, meg amit kiteszel a "kirakatba". Pedig a márkád valójában az, ami az emberek fejében él rólad.

Hiába mondod magadról, hogy prémium vagy, ha közben a vevőd mást tapasztal. Hiába írod ki, hogy gyorsak vagytok, ha a folyamat döcög. Hiába hirdeted a profizmust, ha a kommunikációban nincs ott a rendszer, a stílus, a következetesség.

A márkaépítés ott kezdődik, hogy belül rend van, kívül pedig ezt hitelesen meg tudod mutatni. És ha ezt jól csinálod, nem neked kell győzködnöd a piacot – ők fogják elmondani rólad, hogy ki vagy.

A tanulság? Előbb nézd meg, hogy belül rendben van-e, amit képviselsz. Aztán dolgozz azon, hogy ezt kívülről is pontosan így lássák.

Ez nem kampány kérdése. Ez tényleg egy rendszer. Márkaépítés hosszútávra. Ha nem így csinálod, akkor az nem márkaépítés, hanem csak reklám – és az biztos, hogy nem építesz.

Vagy építesz valamit, vagy csak zajt csapsz. Döntsd el, melyik tábort erősíted.

Ha építesz, akkor beszéljünk. Keress bármikor.

Építsük fel együtt a te Személyes-, Céges, vagy Termékmárkadat is! Kérj konzultációt itt: info@lazarcsaba.hu. Az első alkalom ingyenes.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FRISS KUTATÁST CSINÁLTAM

ÚJ TELEFONHÁLÓZAT INDUL!

NE VEDD ÁT A WEBÁRUHÁZAS CSOMAGOT, HA…