BÁRMI ÁRON, DE JELEN LENNI A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Ez ma már nem kérdés, csak sokan még mindig halogatják. Pedig egy cégvezetőnek bármi áron, de jelen kell lennie a közösségi médiában. Nem azért, mert trendi. Azért, mert ez lett az a tér, ahol elhisznek neked valamit, vagy nem. Itt dől el a bizalom.
Nincs olyan, hogy “én nem szeretek szerepelni”. Nincs olyan, hogy “én nem értek hozzá”. Nem kell influencernek lenned, nem kell táncolni a TikTokon (bár ha akarsz, ám legyen), de azt nem engedheted meg magadnak, hogy láthatatlan maradj.
A céged mögött emberek állnak. Az emberek mögött ott vagy te. Ha nem látnak, nem hallanak, nem tudják ki vagy, akkor nem is fognak kapcsolódni hozzád. És ha nincs kapcsolódás, akkor nincs bizalom. Ha nincs bizalom, akkor elmennek máshoz.
Lehet halogatni. De a kérdés mindig ugyanaz marad:
Tudják, hogy ki vagy? Tudják, miért tőled kell vásárolni?
Ha nem vagy jelen, a válasz nem.
Bármi áron, de jelen kell lenni.
Pont.
Építsük fel együtt a te Személyes-, Céges, vagy Termékmárkadat is! Kérj konzultációt itt: info@lazarcsaba.hu. Az első alkalom ingyenes.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás