ADJÁK-VESZIK


Nagy port kavart az a videóm, amiben arról beszéltem, hogy bizony azok, akik magyar terméket akarnak venni, nincsenek könnyű helyzetben, hiszen rengeteg magyar márka, piacfoglalási céllal került külföldi kezekbe.


De ez nem egyedi eset, hanem a globális cégek stratégiája, s emiatt ma már nem csak a Vaníliás karika nem magyar, hanem a Milka sem svájci, ami mára szintén az amerikai Mondelez vállalat tulajdonában van.


Mert egy felépített márka bizony önmagában egy független árucikk.


Kezdd el te is felépíteni a márkádat, keress privát üzenetben most!


Barátsággal:


Lázár CSaba

Márkaépítés Specialista

Üzleti tanácsadó


#Reggeligondolat

#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA