ADJÁK-VESZIK
Nagy port kavart az a videóm, amiben arról beszéltem, hogy bizony azok, akik magyar terméket akarnak venni, nincsenek könnyű helyzetben, hiszen rengeteg magyar márka, piacfoglalási céllal került külföldi kezekbe.
De ez nem egyedi eset, hanem a globális cégek stratégiája, s emiatt ma már nem csak a Vaníliás karika nem magyar, hanem a Milka sem svájci, ami mára szintén az amerikai Mondelez vállalat tulajdonában van.
Mert egy felépített márka bizony önmagában egy független árucikk.
Kezdd el te is felépíteni a márkádat, keress privát üzenetben most!
Barátsággal:
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz