SZAKMAI ÁRTALOM: NEM TUDOK AZ ALKALMAZOTTAK CINKOSA LENNI, DE TITKOS VÁSÁRLÓ, VAGY A VÁLLALKOZÓK SZEME ÉS FÜLE IGEN


Kemény dolog elhatározni, hogy az ember segít a vállalkozóknak… mert bizony a hétköznapokban munkaidőn kívül nincs rámírva, hogy ki vagyok, hogy mivel foglalkozom, így az alkalmazottak ugyanúgy bánnak velem, mint másokkal.


És amikor valami nem optimálisat tapasztalok, akkor szakmai kötelességemnek érzem, hogy tájékoztassam erről a vállalkozás vezetőjét.


Lehet ennek tárgya egy pofátlanul közlekedő szépen feliratozott cégautó alkalmazott sofőrje, vagy egy étterem vendégűző modorú felszolgálója.


Az alkalmazottak viselkedésének korrigálása, amennyiben az rontja a cég jóhírét, nem az én dolgom. Ez a cégvezető dolga. De vajon hogyan szerezhet erről tudomást, ha mindenki csak bosszankodik magában, vagy az adott alkalmazottal kerül csetepatéba? Sehogy.


Így én veszem a fáradtságot, különös tekintettel vállalkozó partnereimre, barátaimra és ismerőseimre, és szigorúan tényszerűen beszámolok nekik arról, hogy mit tapasztaltam.


S ha időm engedi megteszem ezt olyan cégek esetében is, akik nem ismernek.


S miért? Mert tudom, hogy egy vállalkozás vezetőjének vállát mekkora teher nyomja, s hogy ennek egy részét olyan problémák teszik ki, amiket olyan alkalmazottak okoznak, akik nem értik meg, hogy mi a dolguk, és visszaélnek a helyzetükkel, mindezzel problémát okoznak az embereknek és rossz hírét keltik a vállalkozásnak, amiért annak tulajdonosa szó szerint a vérét, az életét adja.


A cégvezetőnek a legtöbb esetben esélye sincs az ilyen alkalmazottakat kezelni, vagy korrigálni, hiszen legtöbbször nem is értesülnek ezekről a helyzetekről. Miközben a cégvezető rengeteg pénzt és energiát fektet a cég jó hírének és népszerűségének növelésébe, addig egyes alkalmazottak sokkal hatékonyabban tudják azt rombolni, mint ahogy azt bárki is gondolná.


És ezért én az ilyen esetekben a cégvezetőkkel vagyok, őket segítem, bármennyire is kellemetlen esetleg az ilyen helyzetek feltárása…


Mert én bármikor a titkos vásárlód, vagy a szemed és füled lehetek. 


Barátsággal:


Lázár CSaba

Márkaépítés Specialista

Üzleti tanácsadó


#Reggeligondolat

#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA