AZ AUTÓFEJLESZTÉS CSŐDJE


Ahhoz, hogy városban 50, városon kívül 90, autópályán 130 km/h-val lehessen közlekedni, bőven elegek lennének 80-120 lóerő közötti személyautók.

Ám mivel az autómárkák közötti versenyt nem szabályozták lóerő szempontjából, és sok vezetőt nem tanítottak meg a fékezés, a sávtartás, a tolatás, a követési távolság betartására, így az autók biztonságos vezetésére,.

Ráadásul ma az emberek kezében ott vannak a sok száz lóerős autók, amiket sokan a fentiek miatt vagy nem tudnak biztonságosan vezetni vagy amiket páran - mivel egyszerűen nem bírnak magukkal -, versenyautókként használnak a közutakon, durván áthágva a szabályokat, magukat és másokat veszélyeztetve ezzel.

Így aztán a jogszabályalkotók ahelyett, hogy a teljesítményt szabályoznák, a fejlesztést a teljes önvezetés felé terelik, és jönnek a többé-kevésbé működő úgynevezett vezetést támogató rendszerek

Érdekes logika: “ha nem tudjuk az embereket megtanítani civilizáltan közlekedni, bízzuk az irányítást a gépekre.”

Akárhogy is, de a Falcon Branding videó akadémiánkon ez egy nagyon jó példa az e havi Termékfejlesztés modulon arra, hogy a márkák fejlesztése milyen érdekes irányokba tud elmenni, ha azt a politika elkezdi terelgetni.

Márkaépítés tanácsokért keress privát üzenetben.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MIT ÉS MIÉRT - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete

KISZÁMÍTHATATLAN JÖVŐ - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete

LEWIS HAMILTON TITKA