SZÍNTISZTA MANIPULÁCIÓ


Nagyon érdekes az amikor éppen szembejön egy réges-régi propaganda módszer. Az, hogy réges-régi, azt érdemes szó szerint venni, mert egyenesen 1600-ból ered, ez pedig a szimbólumok használata a propagandában.

De miről is van szó?

A színeknek nagyon nagy ereje van, és a mellékelt képen éppen az látható, hogy milyen érzelmeket lehet kiváltani csupán akkor, ha a zöld színt vörösre cseréljük.

És mindezt úgy, hogy ráadásul a hőmérséklet értékek alacsonyabbak…

A hatásos propaganda mégpedig működik. Még akkor is, ha PR-nak hívjuk manapság…

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MIT ÉS MIÉRT - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete

KISZÁMÍTHATATLAN JÖVŐ - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete

LEWIS HAMILTON TITKA