JOGOD VAN HÜLYÉNEK LENNI
Ez jut eszembe, amikor látom nyáron a vizibicikliről a 4 méter mély vízbe csúszdázó embereket, és most az ártérbe építkezőket.
Nem akarok senkit megbántani ezzel, és úgy láttam, hogy nagyon sok embernek ez rendben van. Rendben van, ha esetleg megfullad és rendben van, ha magasnyomású mosóval kell a lakást kimosni.
Egyáltalán nincs baj ezzel egészen addig, amíg ezzel nem veszélyeztetünk másokat úgy mint a felelőtlen agresszív vezetésnél.
Ezért van a cégvezetők vállán óriási felelősség, hiszen egy-egy döntéssel nem csak az saját, hanem az ott dolgozók és az ügyfeleik, vásárlóik sorsát, életét is tönkreteheti vagy segítheti.
A fájdalompont az, ami a vásárlóknak gondot okoz vagy zavarja őket. Ez lehet valami, amitől frusztráltak, ami hiányzik nekik, vagy ami megnehezíti az életüket.
Gondolj csak magadra, hogy mennyi ilyet találsz a saját életedben.
A márkaépítésnél használva ezt a tudást az a trükk, hogy ezt a problémát felismerjük és megmutassuk, hogy a mi termékünk vagy szolgáltatásunk megoldást nyújt rá.
Ha meg tudjuk szólítani ezeket a problémákat, akkor az emberek könnyebben kötődnek a márkánkhoz, mert látják, hogy értjük, min mennek keresztül, és segíteni akarunk nekik.
Írj privát üzenetet, ha segítséget szeretnél kapni ebben.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás