MI AZ A FÁJDALOMPONT?
A fájdalompont az, ami a vásárlóknak gondot okoz vagy zavarja őket. Ez lehet valami, amitől frusztráltak, ami hiányzik nekik, vagy ami megnehezíti az életüket.
Gondolj csak magadra, hogy mennyi ilyet találsz a saját életedben.
A márkaépítésnél használva ezt a tudást az a trükk, hogy ezt a problémát felismerjük és megmutassuk, hogy a mi termékünk vagy szolgáltatásunk megoldást nyújt rá.
Ha meg tudjuk szólítani ezeket a problémákat, akkor az emberek könnyebben kötődnek a márkánkhoz, mert látják, hogy értjük, min mennek keresztül, és segíteni akarunk nekik.
Írj privát üzenetet, ha segítséget szeretnél kapni ebben.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás