MI AZ A FÁJDALOMPONT?


A fájdalompont az, ami a vásárlóknak gondot okoz vagy zavarja őket. Ez lehet valami, amitől frusztráltak, ami hiányzik nekik, vagy ami megnehezíti az életüket.

Gondolj csak magadra, hogy mennyi ilyet találsz a saját életedben.

A márkaépítésnél használva ezt a tudást az a trükk, hogy ezt a problémát felismerjük és megmutassuk, hogy a mi termékünk vagy szolgáltatásunk megoldást nyújt rá.

Ha meg tudjuk szólítani ezeket a problémákat, akkor az emberek könnyebben kötődnek a márkánkhoz, mert látják, hogy értjük, min mennek keresztül, és segíteni akarunk nekik.

Írj privát üzenetet, ha segítséget szeretnél kapni ebben.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MIT ÉS MIÉRT - A FALCON BRANDING AKADÉMIA ma reggeli videójának nyilvános melléklete

KISZÁMÍTHATATLAN JÖVŐ - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete

LEWIS HAMILTON TITKA