A MÁRKA NEM LOGÓ, HANEM ÉRZÉS


Sokan azt hiszik, hogy a márka annyi, hogy van egy logód meg pár szép színed. Pedig a logó csak egy matrica, amit ráragasztasz egy érzésre.

A kérdés nem az, hogy milyen a grafikád, hanem hogy mit éreznek az emberek, amikor meglátják. Ha nem kapcsolódik hozzá sztori, élmény vagy hangulat, akkor csak egy rajz, nem egy márka.
Ha te is így gondolod, feltétlenül beszéljünk!

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Személyes Törődés - Személyes Kapcsolat - Tömegtermékmentes Szolgáltatás

Mentorálás - Írásos- és Videó Tartalomgyártártás - Videó és Podcast Stúdió

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FRISS KUTATÁST CSINÁLTAM

ÚJ TELEFONHÁLÓZAT INDUL!

FRISS TÁL!