HOGYAN LETT A TESLA REKLÁM NÉLKÜL IS VILÁGMÁRKA?


A Tesla egy fillért sem költ klasszikus reklámra, mégis mindenki ismeri. Hogyan? A válasz egyszerű: brutálisan erős PR és egy karizmatikus vezető.

Elon Musk folyamatosan témát ad a médiának, legyen szó Mars-misszióról, önvezető autókról vagy akár egy sima Twitter-posztról. A Tesla nem hirdet, hanem sztorit gyárt, és így mindig ott van a figyelem középpontjában.

Ez az a stratégia, amiért emberek milliói akarnak Teslát venni anélkül, hogy valaha láttak volna egy reklámot róla.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FRISS KUTATÁST CSINÁLTAM

ÚJ TELEFONHÁLÓZAT INDUL!

FRISS TÁL!