AZ EURÓPAI AUTÓGYÁRTÁS ÚGY JÁRHAT, MINT A TÉVÉGYÁRTÁS
Emlékszel, amikor még voltak európai tévémárkák? Aztán jöttek az ázsiaiak, olcsóbban, jobban, gyorsabban – és hopp, eltűnt a Thomson, a Grundig meg a többi nagy név. Na, az autóipar most pont ebbe az irányba száguld.
A szigorú szabályozások, a villanyautós átállás és az egyre nagyobb fejlesztési költségek miatt az európai márkák folyamatosan veszítenek a versenyben. Közben a kínai gyártók egyre ügyesebbek: olcsóbb, de már minőségben is versenyképes autókat hoznak, és szépen be is furakodnak az európai piacra.
Ha a németek, franciák és olaszok nem rázzák meg magukat – vagy nem kapnak komoly állami hátszelet, mint az amerikaiak és kínaiak –, akkor pár évtizeden belül lehet, hogy a VW, Peugeot vagy Fiat neve is csak egy régi sztori lesz. Ahogy a régi tévék.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás