MI IS AZ A POZICIONÁLÁS?


Egyszerűen fogalmazva: hogy a piac mit gondol rólad. Nem az, amit te szeretnél mondani magadról, hanem amit az emberek ténylegesen hisznek a márkádról.

A pozicionálás lényege, hogy egyértelműen megkülönböztesd magad a versenytársaktól. Ha egyedi vagy, megjegyeznek. Ha mindenkit máshoz hasonlítasz, akkor eltűnsz a tömegben.
Apple? Prémium tech. Tesla? Innovatív elektromos autó. IKEA? Megfizethető dizájn.

Ha a márkád nem foglal el egy tiszta, erős pozíciót a vásárlók fejében, akkor könnyen egy leszel a sok közül. A cél: legyen egyértelmű, hogy miben vagy más és miért érdemes téged választani.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FRISS KUTATÁST CSINÁLTAM

ÚJ TELEFONHÁLÓZAT INDUL!

RÖVID KAMPÁNYOKRÓL TUDOK, DE…