MIÉRT LETT FALCON A NEVE?
Minden márkának van egy sztorija – és a névválasztás nem véletlen. Amikor a Falcon Branding Program nevét kitaláltam, két dolgot tartottam szem előtt: a nagyságot és a szabadságot.
A sólyom (angolul falcon) egy erős, gyors és céltudatos madár. Pont olyan, amilyen egy sikeres márkának is lennie kell. A magyar mitológiában is van egy ikonikus madár, a Turul, de nem akartam „Turul Akadémiát” vagy „Sólyom Akadémiát” – mert bár ezek erősek, marketing szempontból kevésbé működnek.
A Falcon viszont egy nemzetközileg is érthető és erős név, ami nem csak szimbolizálja a márkaépítést, hanem meg is testesíti. A célom az volt, hogy azok, akik csatlakoznak a programhoz, ne csak egy logót és szlogent kapjanak, hanem egy valódi márkát, ami repülni tud.
Te mit gondolsz a névválasztásról? Szerinted mennyire számít a márkanév a sikerben?
Kérj konzultációt itt: info@lazarcsaba.hu
Az első alkalom ingyenes!
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás