SZAKÉRTŐ VAGY INFLUENSZER?
Úgy tűnik, mintha az emberek szemében ez a két szerep kizárná egymást. Ha valaki szakértő, elvárjuk tőle a mély tudást, a tapasztalatot és a hitelességet. Ha pedig influenszer, akkor a figyelemfelkeltés, a könnyen fogyasztható tartalom és a laza stílus a lényeg.
A probléma ott kezdődik, hogy sokan úgy gondolják, egy szakértő ne legyen influenszer, mert a népszerűség felszínessé teheti a mondanivalóját.
Miért? Mert tapasztalatuk szerint az influenszerek gyakran nem rendelkeznek elég mély tudással ahhoz, hogy szakértőként is komolyan vegyék őket.
Ezért a programjainkra érkezőknél az első kérdés mindig ez: SZAKÉRTŐI VAGY INFLUENSZER BRAND-ET SZERETNÉL ÉPÍTENI?
Kérj márkaépítés konzultációt google meet-en itt: info@lazarcsaba.hu
(Az első alkalom ingyenes)
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás