SZAKÉRTŐ VAGY INFLUENSZER?


Úgy tűnik, mintha az emberek szemében ez a két szerep kizárná egymást. Ha valaki szakértő, elvárjuk tőle a mély tudást, a tapasztalatot és a hitelességet. Ha pedig influenszer, akkor a figyelemfelkeltés, a könnyen fogyasztható tartalom és a laza stílus a lényeg.

A probléma ott kezdődik, hogy sokan úgy gondolják, egy szakértő ne legyen influenszer, mert a népszerűség felszínessé teheti a mondanivalóját.

Miért? Mert tapasztalatuk szerint az influenszerek gyakran nem rendelkeznek elég mély tudással ahhoz, hogy szakértőként is komolyan vegyék őket.

Ezért a programjainkra érkezőknél az első kérdés mindig ez: SZAKÉRTŐI VAGY INFLUENSZER BRAND-ET SZERETNÉL ÉPÍTENI?

Kérj márkaépítés konzultációt google meet-en itt: info@lazarcsaba.hu 
(Az első alkalom ingyenes)

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FRISS KUTATÁST CSINÁLTAM

ÚJ TELEFONHÁLÓZAT INDUL!

NE VEDD ÁT A WEBÁRUHÁZAS CSOMAGOT, HA…