AZ ÁLLÁSFOGLALÁS ÁRA
Nagyon jó példát találtam arra, hogy miért kell figyelni arra, hogy egy brand, egy márka tulajdonosa ne veszítse el az emberek széleskörű támogatását.
Nézzük...
A dán Tscherning nevű építőipari cég fogta magát, és teljes Tesla flottáját visszaadta – nem azért, mert rossz lenne az autó, hanem mert szerintük Elon Musk túl sokat politizál, és ők ebből nem kérnek. Azt mondták: nem csak az számít, mit vezetnek, hanem az is, hogy kivel vállalnak közösséget.
Ez nem egyedi eset: a német Rossmann is hasonlóan járt el korábban, ugyanilyen okokból.
A Tesla eladásai közben nagyot estek Európában: Svédországban 81%-kal, Hollandiában 74%-kal, Dániában meg 67%-kal kevesebb autót adtak el, mint tavaly ilyenkor.
Az okok között ott van Musk viselkedése, meg az is, hogy egyre többen választanak más márkát.
Építsük fel együtt a te Személyes-, Céges, vagy Termékmárkadat is! Kérj konzultációt itt: info@lazarcsaba.hu. Az első alkalom ingyenes.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás