VOLVO – A BIZTONSÁG MÁRKÁJA, AMI MOST MÁR COOL IS (ÉS PERSZE EZ A MÁRKA IS KÍNAI KÉZBEN VAN)
A Volvóról sokáig az volt a kép, hogy "az a masszív, svéd családi autó, amit apu meg anyu vesz, mert biztonságos". Ez máig igaz, de van egy érdekesség: a Volvo már évek óta kínai tulajdonban van. 2010-ben a Geely, egy hatalmas kínai autóipari óriás vásárolta meg a márkát a Fordtól. És milyen jól tette!
Sokan megijedtek, hogy "na ennyi volt a Volvo", de a Geely nagyon okosan csinálta: megadta a Volvónak a szabadságot, pénzt tolt bele, és hagyta, hogy a svédek csinálják a dolgaikat. Az eredmény? A Volvo most megint a csúcson van.
2025-re a márka az elektromos átállás egyik mintapéldája lett: EX30, EX90, C40... mind letisztult, skandináv dizájn, full biztonság, és persze 100% elektromos irány.
Szóval igen, ma már kínai a tulaj, de a Volvo továbbra is svéd maradt a lelkében. Ez is egy szép branding sztori: hogyan lehet megőrizni az identitást egy globális világban.
Építsük fel együtt a te Személyes-, Céges, vagy Termékmárkadat is! Kérj konzultációt itt: info@lazarcsaba.hu. Az első alkalom ingyenes.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás