EGY ÉVVEL EZELŐTT RÉMHÍRTERJESZTŐ VOLTAM NÉHÁNY ISMERŐSÖM SZEMÉBEN


(Gondolatébresztő a mai, a VIP Partnereinknek szóló bizalmas Napindító Videóhoz. Ők a FALCON BRANDING PROGRAM Márkaépítés Mentor Programján vannak, és a napi videósorozat a programjuk része)

Pontosan emlékszem a napra… Érkeztek az első hírek a nagyvilágból… Timivel ültünk a Duna Plazaban, és csináltam egy posztot, hogy szinte üresek az üzletek…

Szinte azonnal megkaptam pár ismerősömtől, hogy miért keltek félelmet, és miért erősítem a média által keltett "hisztériát".

Amikor pedig az első maszkos fotót közzétettem magamról, mikor még nem volt kötelező, de azt gondoltam, hogy ezzel is esélyt adok arra, hogy megvédjek másokat, és jó példát adjak, néhány privát üzenetet kaptam, hogy miért keltek félelmet, miért növelem a "hisztériát", mivel az egész helyzet csak hazugság.

No, mindegy gondoltam, ha ennyire ez a vélemény, akkor én abba is hagyom az erről szóló nyílt kommunikációt, és a partnereinkre koncentrálok, és elkezdem felkészíteni őket a viharra.

Mert miért is tettem?

Ez amolyan hajós dolog: ha látod, hogy jön a vihar, akkor nincs értelme hátat fordítani neki, és úgy csinálni, mintha az nem létezne.

Így gondos hajósként felkészültem a viharra, és igyekeztem minél több barátomnak segíteni. Természetesen azoknak, akik ellökték maguktól a segítő kezet, azoknak nem tudtam segíteni. Nem engedték.

Azóta eltelt egy év, a vihar elvonulni látszik. Körülnézve szomorúan látom, hogy néhányan még mindig a viharral harcolnak, teljesen hiábavaló módon.

Szomorú vagyok miattuk, mert a viharban való túlélésnek ez egy nagyon rossz módja kiállni a fedélzetre és dühösen üvölteni szemben állva a viharos széllel. 

A viharra a jó hajós előre felkészül, s amikor az megérkezik, már nem a vihar miatt dühöng - hogy honnan és miért jött, és hogy ki küldte -, hanem a hajóval foglalkozik.

Aki ilyenkor a fedélzeten állva üvöltözik a viharral, az nagy eséllyel a hajójával együtt nagy eséllyel felborul és elsüllyed...

És természetesen az sem segít, ha valaki nem vesz tudomást a dühöngő elemekről, a csapkodó villámokról, hanem fütyörészve úgy tesz, mintha semmi sem történne.

Ám ezek a viselkedések nagyon jó példák a munkánk során, amikor a partnereinknek megmutatom, mi a helyes módja a túlélésnek a jelen helyzetben és a jövőben, s mi nem, s hogy merre is van az előre…

...s büszkén mondhatom, hogy nagyon jól megy nekik. Fantasztikus cégvezetők és cégtulajdonosok, akik a márkájukat tudatosan építik, és nem öntudatlanul rombolják.

Azt pedig, hogy mivel már hónapokkal a vihar megérkezése előtt leadtam a vészjeleket, és emiatt néhányan megtámadtak már megszoktam.

Minden nyáron sok vitorláshajót egy-két napra bérlőtől, vizibiciklistől, gumimatracostól megkapom, amikor figyelmeztetem őket a közelgő viharra, amire a legtöbbször az a válasz: - mi a baj, nézd milyen szép síma a víz, és milyen szépen süt a nap. Arra figyelj inkább, és ne kelts pánikot."

De ennek ellenére, amikor bajba kerülnek, akkor segítek őket kimenteni és a partra jutni. Sok ember köszönheti nekünk és a Rock Starnak az életét...

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó

#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA