MEGKAPTAM A CSOMAGOT



Megérkezett a csomag, és egy kis kiegészítést szeretnék tenni a tegnapi írásomhoz.

Természetesen szakmai és nem magánjellegű okok miatt írtam róla. A saját esetleges zaklatottságomat kezelem, de a reggeli gondolatok nektek szólnak, nézőpontokkal, esetleg tanácsokkal.

És akkor a kiegészítés: az ügyfélkapcsolatok, az ügyfélkezelés soha nem szólhat arról, hogy ahelyett, hogy kezelnének az ügyfél problémáját, adunk neki még egyet.

És ha mindez munkamegtakarítási céllal történik, akkor az egyenesen szégyen. A profi ügyfélkezelés pedig büszkeség. És a tény, amin a kor vívmányai semmit nem fognak változtatni: vagy kezeltük az ügyfél problémáját, vagy nem, vagy elégedett lett vagy nem. Ezen pedig nincs mit vitatkozni.

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó

#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA