MINTHA CSAK A FALNAK BESZÉLNÉK(Kiegészítő gondolat a mai Márkaépítés Mentor Program Napindító Videójához. Iratkozz fel rá te is!)



És a tegnapi történetnek nincs vége… reklamáltam.., hogy a termék nem érkezik határidőre… írtam a facebook oldalukra… jött is a válasz… de egy chatbot-tól, hogy fogalmazzak egyszerűen, és válasszak a felajánlott két válaszlehetőségből, mert a chat-bot, a robot nem érti…

A pumpa pedig csak megy felfelé…

A cég, ahonnan rendeltem a terméket most már ügyfélkezelésből is megbukott nálam…

Messenger chat bot használata ügyfélkezelésre? Én semmiképpen sem ajánlom. Szerintem nagyobb anyagi veszteséget okoz, mint amennyibe a profi ügyfélkezelő fizetése kerülne...

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó

#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA