ÍGÉRET MEGSZEGVE… DE CSAK EGY KICSIT



Ígértem, hogy nem zaklatlak benneteket egy ideig a TikTok-kal, bár nehezen teszem, mert Szekrényi Péter "Pedro" és László Gábor stratégiai partnerünk zseniális munkával túl vannak a 20.000 követőn és elképesztően népszerűek.

A csendet most annak okán töröm meg, hogy a TikTok úgy tűnik mindent megtesz azért, hogy az emberek megadják neki a legnagyobb márkáknak kijáró elismerést és tiszteletet, ezért a Football Európa Bajnokság egyik fő szponzoraként, folyamatosan láthatjuk a pályát körülvevő reklám kivetítőn.

És bár hosszú az út a teljes elismerésig, most kicsit megnyugodtam, hogy azt a közel 80  résztvevőt, aki velünk volt a három Nagy TikTok Műhely egyikén, nem vezettem tévútra, és biztos vagyok benne, hogy egyszer még nagyon büszkék lesznek arra, hogy az elsők között kezdték el használni ezt a felületet.

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó

#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA