MIÉRT ÉRDEMES MÁRKÁT ÉPÍTENI? LOUIS VUITTON
Sokan azt gondolhatják, hogy a mai nagy márkák mindig is nagyok voltak. De ez nagyon sok esetben nem így van.
Nagyon jó példa erre Louis Vuitton, aki 16 évesen elindult gyalog Párizsba, hogy tanoncként elkezdjen dolgozni egy táskákat gyártó cégnél.
33 évesen megnyitotta saját üzletét, majd hat évvel később elindította saját műhelyét, hogy még praktikusabb utazóbőröndöt, táskákat és ládákat gyártson.
Halála után négy évvel 1896-ban fia alakította ki a cég jelenleg is ismert népszerű arculatát, és a jól ismert LV márkajelet.
Ha te is kedvet kaptál ahhoz, hogy felépíts egy saját Ismert Népszerű és Sikeres márkát, akkor ajánlom magamat. 🙂
Barátsággal:
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz