MÉGIS, AKKOR KINEK VALÓ A TikTok?
Nagyon aktuális a kérdés, mert 10 órakor kezdjük a FALCON BRANDING AKADÉMIA - MÁRKA MÉDIA Modulját…
És bizony a TikTok is ide tartozik. De, hogy egy mondatban válaszoljak: AZOKNAK VALÓ, AKIK SZERETNÉNEK KOMMUNIKÁLNI AZ EMBEREKHEZ, SZERETNÉNEK NEKIK ADNI VALAMIT.
És ennyi. A tapasztalat az, hogy aki ezt nem szeretné, de anyagi érdekből azért ott szeretne lenni, az bizony hamar elvérzik.
Egyszóval, ha SZERETNÉL KOMMUNIKÁLNI AZ EMBEREKHEZ, ÉS SZERETNÉL ADNI NEKIK VALAMIT, akkor a TikTok-on nagy esélyed van a sikerre.
Barátsággal:
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz