ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete


Az elégedett azt jelenti, hogy kielégítőnek tartja azt amije van, amit kap. Nem akar többet.

Na most hogyan lehet azt elérni, hogy a szűkülő gazdasági világban, nevezzük recessziónak, ahol mivel az emberek egyre kevesebbet kapnak a pénzükért, általában véve elégedetlenek, mégis ügyfél-elégedettséget érünk el?

Ráadásul a vállalkozók, és az alkalmazottak, akiknek ezt el kellene érniük, ugyanezen okok miatt elégedetlenek?

Nos, azt gondolom, hogy felül lehet ezen emelkedni, és mással pótolni azt, ami nyilvánvaló. Az eszköz pedig az emberi kedvesség, és a megértés.

Mert, ha az anyagi világ által prés alá helyezik a hatalmasságok az embereket, olyan eszközt kell használnunk, ami fölött nincs hatalmuk. És ez nem más, mint a már említett kedvesség, és megértés, amivel egy cég munkatársai az ügyfeleit és egymást kezelik.

Tudom, hogy ez nem könnyű. Viszont egyszerű, és nem kerül semmibe. S láss csodát: ezáltal ügyfél-elégedettség érhető el.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.

A konkrét tanácsokért kérd a tanácsadó videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.

A Videó Tanácsadás díja: 10.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 60.000.- Ft + ÁFA/év.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA