ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete
Az elégedett azt jelenti, hogy kielégítőnek tartja azt amije van, amit kap. Nem akar többet.
Na most hogyan lehet azt elérni, hogy a szűkülő gazdasági világban, nevezzük recessziónak, ahol mivel az emberek egyre kevesebbet kapnak a pénzükért, általában véve elégedetlenek, mégis ügyfél-elégedettséget érünk el?
Ráadásul a vállalkozók, és az alkalmazottak, akiknek ezt el kellene érniük, ugyanezen okok miatt elégedetlenek?
Nos, azt gondolom, hogy felül lehet ezen emelkedni, és mással pótolni azt, ami nyilvánvaló. Az eszköz pedig az emberi kedvesség, és a megértés.
Mert, ha az anyagi világ által prés alá helyezik a hatalmasságok az embereket, olyan eszközt kell használnunk, ami fölött nincs hatalmuk. És ez nem más, mint a már említett kedvesség, és megértés, amivel egy cég munkatársai az ügyfeleit és egymást kezelik.
Tudom, hogy ez nem könnyű. Viszont egyszerű, és nem kerül semmibe. S láss csodát: ezáltal ügyfél-elégedettség érhető el.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás
A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.
A konkrét tanácsokért kérd a tanácsadó videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.
A Videó Tanácsadás díja: 10.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 60.000.- Ft + ÁFA/év.