ÜGYFÉL (LE)KEZELÉS - A mai, Napindító Tanácsadó Videó melléklete


Elkergetik az alkalmazottak a vevőket jó pár helyen. Igen, saját tapasztalat. Bemegyek egy üzletbe vagy áruházba, ahol az ügyféltérben dolgozó alkalmazott vagy akár maga a főnök igyekszik elbújni a számítógépe vagy a papírjai közé… várok… egy idő után megszólítom, rám néz:
- Egy pillanat - szól vissza lekezelően, és folytatja a munkáját.

Vagy máshol:
- Tessék - néz fel egy jól elhelyezett fintor kíséretében.

És most tudok válaszolni azoknak, akik az elmúlt időben feltették nekem a kérdést, hogy kik fognak először tönkremenni, bezárni, hogy kik fognak eltűnni legelőször a piacról…nagy valószínűséggel elsőként ők lesznek azok, és ahol kedvesen bánnak az emberekkel, ott a legnagyobb az esély a túlélésre.

Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista

Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás

A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.

A konkrét tanácsokért kérd a tanácsadó videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.

A Videó Tanácsadás díja: 10.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 60.000.- Ft + ÁFA/év.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA