ELÉRTÜK A 24.000 KÖVETŐT!

Miről is szól?... Miközben nagyon örülök, hogy újabb mérföldkövet hagytunk magunk mögött a TikTok-on, fontos egy dolgot leszögezni: minden közösségi médium használatának más és más célja kell legyen és van is.

A TikTok leginkább a jövőről szól, hiszen bár egyre több a 30 év feletti felhasználó, a fiatalok azért sokkal nagyobb számban vannak rajta jelen.

Írnám, hogy van jobb módszer a fiatal generáció felé való kommunikációnak, de meggyőződésem, hogy nincs.

Tehát ez egy befektetés a jövőbe. És, hogy a Facebook, az Instagram, a LinkedIn, a YouTube, a Spotify stb. mire való? December 7-én a FALCON AKADÉMIA - Márkaépítés Műhely - Internet Modulján erről lesz szó. 

Nagyon sok szeretettel várunk élőben és online!


Lázár CSaba

Márkaépítés Specialista

Üzleti tanácsadó


#Reggeligondolat

#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA