LEHET-E, ÉRDEMES-E MÉG YOUTUBE CSATORNÁT ÉPÍTENI?

Miközben a TikTok-on a 25.000 követő felé vesszük az irány, és partnereim is hihetetlen sikereket érnek el rajta, valami csak nem hagyott nyugodni. És ez a jó öreg YouTube.

Mert miközben a YouTube jól láthatóan küzd a fejére nőtt versenytárssal, ami jól látható abból, hogy elindította a YouTube Shorts-ot a TikTok megtámadására, mégis megvannak azok az előnyei, amikkel a TikTok nem rendelkezik.

Így kísérleti jelleggel új YouTube csatornákat indítunk, amik közül a Napindító Terasz Live az első. És, hogy mi a titok? December 6-án a Nagy Pénztermelő TikTok Műhelyen részletes elemzést fogok csinálni arról, hogy hogyan érdemes a két videó csatornát (TikTok és a YouTube) párhuzamosan működtetni.

S, ha netalán ebből a Napindító Terasz Live valamelyikében elkotyognék valamit… hát az könnyen előfordulhat. 🙂


Lázár CSaba

Márkaépítés Specialista

Üzleti tanácsadó


#Reggeligondolat

#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA