FENT LEGYÜNK A TIKTOK-ON???


Miközben az embereket számos a jelen élettel kapcsolatos kérdés és a közeljövő megfejtése foglalkoztatja, a munkánk során nem érünk rá, hogy akárcsak egy pillanatra is megálljunk.

A jelenlegi világ olyan, mintha egy zajló jégmezőn keresztül akarnánk célba jutni. Aki leragad egy úszó jégtáblán, ahelyett, hogy tovább haladna, újabb jégtáblákra átugorva-átmászva, megismerve új utakat, könnyen elsodródhat az árral.

Ahogy írtam, partnereink miatt még csak esély sincs arra, hogy ne haladjunk tovább, hiszen számítanak ránk, mert ők bizony haladnak. Ezért nekünk nemcsak haladnunk kell, hanem számítanak rá, hogy előttük járva felfedezzük az utat, hogy ők már biztosra mehessenek.

Így hosszú kutatás után megérkeztünk a TikTok-ra, hogy megmutassuk nekik, hogyan tudják ezt az első látásra az üzletükkel összeegyeztethetetlen médiafelületet mégis hatékonyan használni.

Két hét múlva, a FALCON BRANDING DAY - Márkaépítés Műhelyen minden résztvevő számára közösen dolgozunk a hatékony és egyedi TikTok stratégiát!


Lázár CSaba

Márkaépítés Specialista

Üzleti tanácsadó


#Reggeligondolat

#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA