RÉGÉSZET VAGY SÍRRABLÁS?



"Szarkofágokkal teli 16 ókori sírt találtak Egyiptomban. Kész csoda, hogy nem raboltak ki ilyen gazdag sírokat." olvastam a hvg-n.

És akkor elgondolkodtam, hogy vajon ez nem sírrablás-e, legalizált formában?

Mert ezek az emberek gondolom saját akaratuk szerint így lettek eltemetve azzal, hogy ne háborgassák az eltemetett testüket.

Persze ez tudományos munka mondhatnánk. De vajon mi történne, ha a fél éve bizalmas helyen eltemetett filmszínészt, egy magát régészeknek nevezett csoport kihantolja, és "megtalálja" a kezén az arany Rolex órát?

Mi a régészet és mi a sírrablás? Attól, hogy ami egy bizonyos koron túl van és a közkíváncsiságot szolgálja régészet? És amit magáncélból vagy nem túl régi dolgok bolygatásából áll, az hullarablás? 

Vajon hol a határ?

Mert mindez úgy tűnik csak nézőpont kérdése, amit a munkáknban pozicionálásnak nevezünk. Hogy mit mihez képest és hová helyezünk el az emberek elméjében, hogy egy terméket vagy egy szolgáltatást mikénk vagy minek lássanak az emberek.

Mert így lehet egy szénerőmű KÖRNYEZETSZENNYEZŐ, míg egy atomerőmű, aminek kiégett fűtőelemei évezredekig brutálisan sugárzóak, KÖRNYEZETBARÁT.

És ez a "pozicionálás" tudománya, amit február első keddjén, a FALCON BRANDING DAY-en, a Márkaépítés Műhelyen vizsgálunk meg és gyakorlunk be a 2021-es évre.

Életbevágóan fontos ismeret.

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó

#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA