GONDOLATOK AZ ELEKTROMOS AUTÓZÁS KÖRÜL


Újra és újra igyekszem elmondani a gondolataimat egy adott témával kapcsolatban, ahogy halad előre az idő, és ahogy láthatóvá válnak az egykori marketing ígéretek megvalósulásai vagy meg nem valósulásai.

Térjünk vissza egy kicsit újra az elektromos autózásra.

PR-al, marketinggel és így összességében márkaépítéssel foglalkozóként egy kicsit talán másként látom a világot, mint azok, akik ezekkel a területekkel nem igazán foglalkoznak.

Az elektromos autózás már a kezdetekkor is nem annyira az autózási szokások megváltozásáról kezdtek szólni a márkák üzeneteiben, hanem sokkal inkább a föld megmentéséről. Arról, hogyha mindenki átállna elektromos autózásra, akkor gyakorlatilag megmentenénk a világot.

A valóság ettől talán nem is állhat messzebbre. Talán emlékeztek még, hogy ajánlottam az "Atomcsapda" című magyar dokumentumfilm sorozat megnézését a YouTube-on. 

Nagyon nehéz a nézőpontomat röviden leírni és elmondani, de ma reggel megnéztem Winkler Róbert, az elektromos autózásról szóló új videóját, és bár másik nézőpontból, de nagyon jól bemutatja, hogy mit is jelent valójában az elektromos autózás a környezetvédelem, a gazdaság, és a politika szempontjából.

Feltétlenül ajánlom megnézésre.

A videó linkje: https://youtu.be/mE9t4HpWIqQ

Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉLETSZÍNVONAL ÉS BOLDOGSÁG

KIK ÉLIK EZT TÚL? - A FALCON BRANDING AKADÉMIA reggeli videójának nyilvános melléklete

AMI MINDENNÉL FONTOSABB SZÁMOMRA